Weekendowa ściąga dla Ciebie, jeśli posiadasz i prowadzisz konta, strony w social media.
Warto ich warstwę wizualną dostosować do naszej identyfikacji wizualnej, a także przygotowywać tak, aby grafiki dobrze wyświetlały się zarówno na desktopie, a także na mobile (tablet, telefon). Żeby to zrobić, dobrze znać wymiary grafik, albo narzędzia, które mogą stać się naszym wirtualnym grafikiem.
Łap przewodnik po rekomendowanych i dopuszczalnych rozmiarach grafik do social media: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest, Tumblr, Google+: KLIKNIJ, a także przykład narzędzia pomocnika Social Media Image Maker: KLIKNIJ, BAW SIĘ I BUDUJ SWOJĄ MARKĘ.
Zdjęcie profilowe, cover photo, memy, grafiki, infografiki – świat nie od dzisiaj jest obrazkowy.
Użytkownicy internetu i szczególnie social mediów zwrócą uwagę na wpis, np. z bloga, kiedy grafika skutecznie przyciągnie uwagę, zaciekawi, będzie jakaś.
To w jaki sposób budujesz widoczność w social mediach wspiera inne działania marketingowe, na stronie www, w materiałach drukowanych itp.
Spójność wizualna wszędzie i online i offline również ma wpływ na budowanie i postrzeganie marki.
Przemyślenie tego jak nas mają widzieć nasi odbiorcy i zapamiętać też jest ważne.
A więc jak – jak Cię widzą w social mediach?
“Marketing dla prawników” by Monika Muracka & “Wizerunek Prawnika” by Beata Ulrych to 2 babki siedzące w marketingu prawniczym, które lubią to, co robią i lubią dzielić się wiedzą. Fiszki z przymrużeniem oka, ale krótkie piłki na temat marketingu prawniczego zupełnie na serio 🙂 Sprawdź TUTAJ jak to się wszystko zaczęło i śledź dalsze nasze odcinki w ramach cyklu #KobietyMarketinguPrawniczego.