Graficzne social media

Widoczność = marketing by

Weekendowa ściąga dla Ciebie, jeśli posiadasz i prowadzisz konta, strony w social media.

Warto ich warstwę wizualną dostosować do naszej identyfikacji wizualnej, a także przygotowywać tak, aby grafiki dobrze wyświetlały się zarówno na desktopie, a także na mobile (tablet, telefon). Żeby to zrobić, dobrze znać wymiary grafik, albo narzędzia, które mogą stać się naszym wirtualnym grafikiem.

Łap przewodnik po rekomendowanych i dopuszczalnych rozmiarach grafik do social media: Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest, Tumblr, Google+: KLIKNIJ, a także przykład narzędzia pomocnika Social Media Image Maker: KLIKNIJ, BAW SIĘ I BUDUJ SWOJĄ MARKĘ.

Zdjęcie profilowe, cover photo, memy, grafiki, infografiki – świat nie od dzisiaj jest obrazkowy.

Użytkownicy internetu i szczególnie social mediów zwrócą uwagę na wpis, np. z bloga, kiedy grafika skutecznie przyciągnie uwagę, zaciekawi, będzie jakaś.

To w jaki sposób budujesz widoczność w social mediach wspiera inne działania marketingowe, na stronie www, w materiałach drukowanych itp.

Spójność wizualna wszędzie i online i offline również ma wpływ na budowanie i postrzeganie marki.

Przemyślenie tego jak nas mają widzieć nasi odbiorcy i zapamiętać też jest ważne.

A więc jak – jak Cię widzą w social mediach?


“Marketing dla prawników” by Monika Muracka & “Wizerunek Prawnika” by Beata Ulrych to 2 babki siedzące w marketingu prawniczym, które lubią to, co robią i lubią dzielić się wiedzą. Fiszki z przymrużeniem oka, ale krótkie piłki na temat marketingu prawniczego zupełnie na serio 🙂 Sprawdź TUTAJ jak to się wszystko zaczęło i śledź dalsze nasze odcinki w ramach cyklu #KobietyMarketinguPrawniczego.

 

Nazywam się Monika Muracka i jestem tu po to, aby wspierać w rozwoju Ciebie i Twój prawniczy biznes. W branży usług prawnych z pasją od 2006 r. Moją specjalizacją jest marketing dla prawników.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie z

Kodeks młodego prawnika

Pamiętajcie – zawsze i wszędzie – marketing jest ewolucją, a nie rewolucją.
Przewiń do góry

„Żyj chwilą! Chyba, że chwila jest nieprzyjemna, w takim przypadku zjedz ciasteczko”mówił Ciasteczkowy Potwór. A jeśli bardzo chcesz dowiedzieć się jaki jest skład ciasteczka przejdź na wszystkoociasteczkach.pl. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close