24 marca 2017 r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się pierwsza Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0”. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK. 16 zaproszonych prelegentów podzieli się z uczestnikami wiedzą, doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat praktycznych zagadnień dotyczących marketingu prawniczego.
Celem konferencji jest:
- przekazanie studentom prawa wiedzy na temat budowania marki osobistej już na studiach,
- przedstawienie przykładowych rozwiązań marketingowych w działalności prawniczej oraz sposobów tworzenia profesjonalnego wizerunku w sieci,
- przybliżenie zagadnienia promocji usług kancelarii prawnych w Polsce,
- przybliżenie zagadnienia sprzedaży usług prawnych,
- wskazanie możliwych ścieżek rozwoju i zagrożeń, z którymi studenci mogą się zetknąć w przyszłości jako prawnicy,
- zainspirowanie wszystkich wydziałów prawa w Polsce do poszerzania wiedzy studentów z zakresu marketingu prawniczego.
Wydarzenie będą współtworzyć marketerzy, prawnicy, a także studenci prawa. Zaproszenie przyjęli: Rafał Chmielewski (web.lex), Beata Ulrych (wizerunekprawnika.pl), Monika Muracka (marketingdlaprawnikow.pl), Mikołaj Lech (znakitowarowe-blog.pl), Joanna Parafianowicz (Pokój Adwokacki), Szymon Kwiatkowski (MarketingPrawa.pl), Ryszard Sowiński (Naveo Sowiński i Sęk sp.j.), Aneta Sieradzka (prawowtransplantacji.pl), Marcin Tomczak (Tomczak | Stanisławski), Katarzyna Przyborowska (temidajestkobieta.pl, medyczneprawo.pl, lekarziprawo.pl), Iga Bałos (sPRAWNAEDUKACJA.pl), Agnieszka Pietrzak i Dominika Kołodziejska-Koza (APDK Adwokaci), Paweł S. Pabiańczyk („Życie to tylko chwila, strać ją na cywila”), Kinga Mierzyńska („Inspiracja dla Prawnika”), Dobrawa Kozłowska (KN Pragmatica).
– Dla każdego przyszłego prawnika niezwykle ważna jest umiejętność tworzenia profesjonalnego wizerunku w sieci, czy też korzystania z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. Spotkanie będzie doskonałą okazją do zapoznania studentów z tematyką marketingu prawniczego, a także wymiany spostrzeżeń z prelegentami. Mamy nadzieję, że nasze wydarzenie będzie inspiracją dla wszystkich wydziałów prawa w Polsce do stworzenia studentom możliwości pogłębiania wiedzy na temat marketingu usług prawnych. – mówi Łukasz Kwiatkowski, Prezes Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK.
Patronat nad wydarzeniem objęła Okręgowa Izba Radców Prawnych w Toruniu.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis PolskiPrawnik.pl, Pokój Adwokacki oraz studenckie fanpage prawnicze „Życie to chwila strać ją na cywila” oraz „All I Need is LAW”.
Zapisy dla uczestników biernych poprzez formularz: ZAREJESTRUJ SIĘ.
Koszt uczestnictwa biernego: dla studentów – bezpłatnie, dla osób nieposiadających statusu studenta – 30 zł.
Prezentacje prelegentów i wszelkie aktualności dotyczące konferencji można śledzić w social mediach: na Fanpage Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK, na stronie wydarzenia na Facebooku „Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0” na Instagramie @knmpumk oraz na Twitterze @knmpumk.
Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK działa od listopada 2015 r. Jest to pierwsze w Polsce koło naukowe skupiające się na poszerzeniu wiedzy z zakresu marketingu prawniczego. W ramach działalności Koła odbywają się spotkania z praktykami prawa oraz marketingu prawniczego. Opiekunem Koła jest mec. Karolina Rokicka-Murszewska, asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego UMK. Oficjalny hastag Koła to #lawinyou.
źródło: informacja prasowa Organizatora
edit: Marketing dla prawników objął patronat merytoryczny nad wydarzeniem.