#lawinyou – „marketing_prawniczy 2.0” dla studenta

Widoczność = marketing by

24 marca 2017 r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się pierwsza Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0”. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK. 16 zaproszonych prelegentów podzieli się z uczestnikami wiedzą, doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat praktycznych zagadnień dotyczących marketingu prawniczego. 

Celem konferencji jest:

  • przekazanie studentom prawa wiedzy na temat budowania marki osobistej już na studiach,
  • przedstawienie przykładowych rozwiązań marketingowych w działalności prawniczej oraz sposobów tworzenia profesjonalnego wizerunku w sieci,
  • przybliżenie zagadnienia promocji usług kancelarii prawnych w Polsce,
  • przybliżenie zagadnienia sprzedaży usług prawnych,
  • wskazanie możliwych ścieżek rozwoju i zagrożeń, z którymi studenci mogą się zetknąć w przyszłości jako prawnicy,
  • zainspirowanie wszystkich wydziałów prawa w Polsce do poszerzania wiedzy studentów z zakresu marketingu prawniczego.

Wydarzenie będą współtworzyć marketerzy, prawnicy, a także studenci prawa. Zaproszenie przyjęli: Rafał Chmielewski (web.lex), Beata Ulrych (wizerunekprawnika.pl), Monika Muracka (marketingdlaprawnikow.pl), Mikołaj Lech (znakitowarowe-blog.pl), Joanna Parafianowicz (Pokój Adwokacki), Szymon Kwiatkowski (MarketingPrawa.pl), Ryszard Sowiński (Naveo Sowiński i Sęk sp.j.), Aneta Sieradzka (prawowtransplantacji.pl), Marcin Tomczak (Tomczak | Stanisławski), Katarzyna Przyborowska (temidajestkobieta.pl, medyczneprawo.pl, lekarziprawo.pl), Iga Bałos (sPRAWNAEDUKACJA.pl), Agnieszka Pietrzak i Dominika Kołodziejska-Koza (APDK Adwokaci), Paweł S. Pabiańczyk („Życie to tylko chwila, strać ją na cywila”), Kinga Mierzyńska („Inspiracja dla Prawnika”), Dobrawa Kozłowska (KN Pragmatica).

– Dla każdego przyszłego prawnika niezwykle ważna jest umiejętność tworzenia profesjonalnego wizerunku w sieci, czy też korzystania z rozwiązań marketingowych w swojej działalności. Spotkanie będzie doskonałą okazją do zapoznania studentów z tematyką marketingu prawniczego, a także wymiany spostrzeżeń z prelegentami. Mamy nadzieję, że nasze wydarzenie będzie inspiracją dla wszystkich wydziałów prawa w Polsce do stworzenia studentom możliwości pogłębiania wiedzy na temat marketingu usług prawnych. – mówi Łukasz Kwiatkowski, Prezes Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK.

Patronat nad wydarzeniem objęła Okręgowa Izba Radców Prawnych w Toruniu.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis PolskiPrawnik.pl, Pokój Adwokacki oraz studenckie fanpage prawnicze „Życie to chwila strać ją na cywila” oraz „All I Need is LAW”.

Zapisy dla uczestników biernych poprzez formularz: ZAREJESTRUJ SIĘ.

Koszt uczestnictwa biernego: dla studentów – bezpłatnie, dla osób nieposiadających statusu studenta – 30 zł.

Prezentacje prelegentów i wszelkie aktualności dotyczące konferencji można śledzić w social mediach: na Fanpage Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK, na stronie wydarzenia na Facebooku „Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0” na Instagramie @knmpumk oraz na Twitterze @knmpumk.


Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK działa od listopada 2015 r. Jest to pierwsze w Polsce koło naukowe skupiające się na poszerzeniu wiedzy z zakresu marketingu prawniczego. W ramach działalności Koła odbywają się spotkania z praktykami prawa oraz marketingu prawniczego. Opiekunem Koła jest mec. Karolina Rokicka-Murszewska, asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego UMK. Oficjalny hastag Koła to #lawinyou. 


źródło: informacja prasowa Organizatora

 

edit: Marketing dla prawników objął patronat merytoryczny nad wydarzeniem.

Jestem Monika i jestem tu po to, aby wspierać w rozwoju Ciebie i Twój prawniczy biznes. W branży usług prawnych działam z pasją od 2006 r. Moją specjalizacją jest marketing dla prawników.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie z

Kodeks młodego prawnika

Pamiętajcie – zawsze i wszędzie – marketing jest ewolucją, a nie rewolucją.

Graficzne social media

Weekendowa ściąga dla Ciebie, jeśli posiadasz i prowadzisz konta, strony w social
Przewiń do góry

„Żyj chwilą! Chyba, że chwila jest nieprzyjemna, w takim przypadku zjedz ciasteczko”mówił Ciasteczkowy Potwór. A jeśli bardzo chcesz dowiedzieć się jaki jest skład ciasteczka przejdź na wszystkoociasteczkach.pl. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close