Na blogu MARKETING DLA PRAWNIKÓW postanowiłam dzielić się z prawnikami i studentami prawa spostrzeżeniami, inspiracjami oraz wiedzą na temat świadomego przejścia przez proces budowania marki prawniczej i marki personalnej wg wypracowanego przez siebie standardu WWR.
To zarządzanie projektami w oparciu o odwróconą piramidę produktywności. Jego celem jest osiąganie przez firmę, czy też markę personalną kolejno 3 poziomów rozwoju:
- poziom widoczności = marketingu
- poziom wiarygodności = public relations (PR)
- poziom rentowności = business development (BD).
Wszystko dlatego, że marzę o tym, że stwierdzenie „więcej niż prawnik, więcej niż marketing”, które stało się moją misją, na stałe zagości w niejednym polskim biznesie i domu.
Zapraszam Cię zatem do mojego świata, który od ponad dekady kręci się głównie wokół prawa. Po garść subiektywnych analiz rynku prawniczego, spostrzeżeń i wniosków okiem nie-prawnika, kto wie, może czasem po inspirację do działania. Tworzę to miejsce dla nowoczesnych prawników menedżerów, którzy chcą i/lub są gotowi na to, aby codzienność prowadzonego biznesu prawniczego to był świadomy proces tworzenia i rozwoju prawniczej marki. To także miejsce do konstruktywnego dyskursu i wymiany poglądów dotyczących naszej branży prawnej.
Do zobaczenia, usłyszenia, zaczytania!
Monika
p.s. Jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie ciut więcej, przejdź do strony KTO ZA TYM STOI, a jeśli zapytać o coś, bądź po prostu się przywitać przejdź do strony KONTAKT.