II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0”

Widoczność = marketing by

6 kwietnia 2018 r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu  odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0”. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK. Tegoroczne zaproszenie przyjęło 9 prelegentów. Marketing dla prawników objął patronat medialny nad wydarzeniem.

Sala Posiedzeń Rady Wydziału będzie gościła dziewięciu prelegentów działających na arenie biznesowej i marketingowej, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Tegoroczne zaproszenie przyjęli:

  • Grzegorz Furgał (doradca Prezydium Krajowej Rady Radców Prawnych ds. mediów i PR, były rzecznik prasowy samorządu radców prawnych) – wygłosi prelekcję pt. „Facebook jako metoda komunikacji i promocji działań samorządu radców prawnych”
  • duet Magdalena Korol (adwokat, sędzia Sądu Dyscyplinarnego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, Prezes Instytutu Prawa Mody) i Arkadiusz Szczudło (starszy prawnik i business manager w kancelarii IP Legal Adwokaci) – wygłoszą prelekcję pt. „Wspólne blogowanie – wady i zalety”
  • Artur Smolicki (specjalista w dziedzinie marketingu internetowego) – wygłosi prelekcję pt. „Jak skutecznie i zgodnie z prawem pozyskiwać nowych klientów dla kancelarii?”
  • Aleksandra Sewerynik (prawnik i dyrygent chóralny, autorka bloga prawomuzyki.pl oraz książki „Prawo autorskie w muzyce”) – wygłosi prelekcję pt. „Marka osobista prawnika”
  • Artur Mączyński (sędzia, autor bloga „pozywam.pl”) – wygłosi prelekcję pt. „Wizerunek prawnika oczami sędziego”
  • Jacek Stanisławski (Tomczak | Stanisławski) – wygłosi prelekcję pt. „Specjalizacja Prawnika. Jak ją znaleźć i wypromować?”
  • Wojciech Wawrzak (prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl) – wygłosi prelekcję pt. „Od sfrustrowanego studenta do szczęśliwego przedsiębiorcy, czyli o sile blogowania prawniczego”
  • Paula Pul (LAWMORE, Gakko Fund, Bookkeepers) – wygłosi prelekcję pt. „Świadome budowanie marki prawniczej”.

Konferencja, podobnie jak przy I edycji, będzie świetną okazją do zapoznania się z nowymi trendami w marketingu kancelarii prawnych oraz poszerzenia wiedzy z zakresu promocji usług prawniczych.

– Koło Naukowe Marketingu Prawniczego działające przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu organizuje konferencję naukową poświęconą szeroko rozumianemu marketingowi kancelarii prawniczych po raz drugi. Pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego mamy nadzieję, że tegoroczna druga edycja powtórzy sukces swojej poprzedniczki – mówią Organizatorzy.

Patronat nad wydarzeniem objęła Okręgowa Izba Radców Prawnych w Toruniu, C.H. BECK, studencki fanpage prawniczy „All I Need is LAW”.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis PolskiPrawnik.pl oraz Marketing dla Prawników.

Zapisy dla uczestników biernych poprzez formularz: ZAREJESTRUJ SIĘ.

Koszt uczestnictwa biernego: dla studentów – 35 zł, dla osób nieposiadających statusu studenta – 50 zł.

Prezentacje prelegentów i wszelkie aktualności dotyczące konferencji można śledzić w social mediach: na Fanpage Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK, na stronie wydarzenia na Facebooku „II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0” na Instagramie @knmpumk oraz na Twitterze @knmpumk.


Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK działa od listopada 2015 r. Jest to pierwsze w Polsce koło naukowe skupiające się na poszerzeniu wiedzy z zakresu marketingu prawniczego. W ramach działalności Koła odbywają się spotkania z praktykami prawa oraz marketingu prawniczego. Opiekunem Koła jest mec. Karolina Rokicka-Murszewska, asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego UMK. Oficjalny hastag Koła to #lawinyou. 


źródło: informacja prasowa Organizatora

 

p.s. przeczytaj podsumowanie pierwszej edycji pt. “Marketing jest ewolucją, a nie rewolucją” na PolskiPrawnik.pl.

Na koniec zachęcam do czerpania inspiracji do działania ze zbioru 22 wskazówek na temat „prawnikowania” i marketingu prawniczego w postaci „Kodeksu młodego prawnika”, który przygotowałam we współpracy z 21 osobami, prelegentami i organizatorami pierwszej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „marketing_prawniczy 2.0”, jak i zaproszonymi osobami z rynku.

KLIKNIJ I POBIERZ:

 

 

 

Nazywam się Monika Muracka i jestem tu po to, aby wspierać w rozwoju Ciebie i Twój prawniczy biznes. W branży usług prawnych z pasją od 2006 r. Moją specjalizacją jest marketing dla prawników.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie z

Kodeks młodego prawnika

Pamiętajcie – zawsze i wszędzie – marketing jest ewolucją, a nie rewolucją.

Graficzne social media

Weekendowa ściąga dla Ciebie, jeśli posiadasz i prowadzisz konta, strony w social
Przewiń do góry

„Żyj chwilą! Chyba, że chwila jest nieprzyjemna, w takim przypadku zjedz ciasteczko”mówił Ciasteczkowy Potwór. A jeśli bardzo chcesz dowiedzieć się jaki jest skład ciasteczka przejdź na wszystkoociasteczkach.pl. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close