6 kwietnia 2018 r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0”. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK. Tegoroczne zaproszenie przyjęło 9 prelegentów. Marketing dla prawników objął patronat medialny nad wydarzeniem.
Sala Posiedzeń Rady Wydziału będzie gościła dziewięciu prelegentów działających na arenie biznesowej i marketingowej, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Tegoroczne zaproszenie przyjęli:
- Grzegorz Furgał (doradca Prezydium Krajowej Rady Radców Prawnych ds. mediów i PR, były rzecznik prasowy samorządu radców prawnych) – wygłosi prelekcję pt. „Facebook jako metoda komunikacji i promocji działań samorządu radców prawnych”
- duet Magdalena Korol (adwokat, sędzia Sądu Dyscyplinarnego przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie, Prezes Instytutu Prawa Mody) i Arkadiusz Szczudło (starszy prawnik i business manager w kancelarii IP Legal Adwokaci) – wygłoszą prelekcję pt. „Wspólne blogowanie – wady i zalety”
- Artur Smolicki (specjalista w dziedzinie marketingu internetowego) – wygłosi prelekcję pt. „Jak skutecznie i zgodnie z prawem pozyskiwać nowych klientów dla kancelarii?”
- Aleksandra Sewerynik (prawnik i dyrygent chóralny, autorka bloga prawomuzyki.pl oraz książki „Prawo autorskie w muzyce”) – wygłosi prelekcję pt. „Marka osobista prawnika”
- Artur Mączyński (sędzia, autor bloga „pozywam.pl”) – wygłosi prelekcję pt. „Wizerunek prawnika oczami sędziego”
- Jacek Stanisławski (Tomczak | Stanisławski) – wygłosi prelekcję pt. „Specjalizacja Prawnika. Jak ją znaleźć i wypromować?”
- Wojciech Wawrzak (prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl) – wygłosi prelekcję pt. „Od sfrustrowanego studenta do szczęśliwego przedsiębiorcy, czyli o sile blogowania prawniczego”
- Paula Pul (LAWMORE, Gakko Fund, Bookkeepers) – wygłosi prelekcję pt. „Świadome budowanie marki prawniczej”.
Konferencja, podobnie jak przy I edycji, będzie świetną okazją do zapoznania się z nowymi trendami w marketingu kancelarii prawnych oraz poszerzenia wiedzy z zakresu promocji usług prawniczych.
– Koło Naukowe Marketingu Prawniczego działające przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu organizuje konferencję naukową poświęconą szeroko rozumianemu marketingowi kancelarii prawniczych po raz drugi. Pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego mamy nadzieję, że tegoroczna druga edycja powtórzy sukces swojej poprzedniczki – mówią Organizatorzy.
Patronat nad wydarzeniem objęła Okręgowa Izba Radców Prawnych w Toruniu, C.H. BECK, studencki fanpage prawniczy „All I Need is LAW”.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis PolskiPrawnik.pl oraz Marketing dla Prawników.
Zapisy dla uczestników biernych poprzez formularz: ZAREJESTRUJ SIĘ.
Koszt uczestnictwa biernego: dla studentów – 35 zł, dla osób nieposiadających statusu studenta – 50 zł.
Prezentacje prelegentów i wszelkie aktualności dotyczące konferencji można śledzić w social mediach: na Fanpage Koła Naukowego Marketingu Prawniczego UMK, na stronie wydarzenia na Facebooku „II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „marketing_prawniczy 2.0” na Instagramie @knmpumk oraz na Twitterze @knmpumk.
Koło Naukowe Marketingu Prawniczego UMK działa od listopada 2015 r. Jest to pierwsze w Polsce koło naukowe skupiające się na poszerzeniu wiedzy z zakresu marketingu prawniczego. W ramach działalności Koła odbywają się spotkania z praktykami prawa oraz marketingu prawniczego. Opiekunem Koła jest mec. Karolina Rokicka-Murszewska, asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego UMK. Oficjalny hastag Koła to #lawinyou.
źródło: informacja prasowa Organizatora
p.s. przeczytaj podsumowanie pierwszej edycji pt. “Marketing jest ewolucją, a nie rewolucją” na PolskiPrawnik.pl.
Na koniec zachęcam do czerpania inspiracji do działania ze zbioru 22 wskazówek na temat „prawnikowania” i marketingu prawniczego w postaci „Kodeksu młodego prawnika”, który przygotowałam we współpracy z 21 osobami, prelegentami i organizatorami pierwszej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „marketing_prawniczy 2.0”, jak i zaproszonymi osobami z rynku.
KLIKNIJ I POBIERZ: