DZIEŃ DOBRY 🙂
Jestem Monika i jestem tu po to, aby wspierać w rozwoju Ciebie i Twój prawniczy biznes.
W 2006 r. związałam się z branżą usług prawnych – zupełnie przez przypadek stając się jedną z pierwszych osób tworzących w Polsce dziedzinę jaką jest marketing prawniczy i nielicznych osób z doświadczeniem w sprzedaży usług prawnych. Wtedy nie wiedziałam, że to na stałe. Dzisiaj po tych kilkunastu latach główną moją specjalizacją jest marketing dla prawników oraz małych i średnich polskich firm prawniczych.
Na blogu MARKETING DLA PRAWNIKÓW postanowiłam dzielić się z prawnikami i studentami prawa spostrzeżeniami, inspiracjami oraz wiedzą na temat świadomego przejścia przez proces budowania marki prawniczej i marki personalnej wg wypracowanego przez siebie standardu WWR. Jego celem jest osiąganie przez firmę/markę personalną 3 poziomów rozwoju.
Codziennie z uśmiechem realizuję marzenie o tym, że stwierdzenie „więcej niż prawnik, więcej niż marketing” na stałe zagości w niejednym polskim biznesie i domu. Obserwując rynek prawniczy oraz generalizowanie wizerunku prawnika opartego na stereotypach zainicjowałam kampanię #MamWpływNaWizerunekPrawnika.
Mój kapitał: ponad 10 lat praktyki w zakresie marketingu, business development, organizacji i współorganizacji wydarzeń oraz PR-u -> przeszłam drogę od sprzedawcy poprzez marketera do PR-owca
Moja specjalizacja: marketing dla prawników
Mój standard pracy: Realizuję projekty bazując na konsultingu dla definiowania kierunku działań oraz outsourcingu dla ich wdrażania. Działam wg standardu WWR. Standard WWR to zarządzanie projektami w oparciu o odwróconą piramidę produktywności. Jego celem jest osiąganie przez firmę, czy też markę personalną kolejno 3 poziomów rozwoju:
WIDOCZNOŚCI = marketingu
WIARYGODNOŚCI = public relations (PR)
RENTOWNOŚCI = business development (BD)
Więcej o moich doświadczeniach, aktualnościach, projektach w sieci: strona personalna wiecejnizdoradca.pl, about.me, sieci zawodowe LinkedIn oraz GoldenLine, fanpage Marketing Dla Prawników oraz grupa będąca kontynuacją współorganizowanego przeze mnie projektu szkoleniowego dla prawników „PWSK – Prawnik w sieci klientów„, moje opinie, spostrzeżenia i inspiracje dla prawników na Twitterze @MonikaMuracka oraz w serwisie dla prawników Polski Prawnik.
Moje pasje: florystyka (prowadzę blog florystyczny florystycznapasja.pl) i moda (wprowadzałam prawo mody w Polsce)
Ważne dla mnie: prawdziwe, długofalowe i partnerskie relacje
Moja zasada: w życiu stosuję zasadę „chcieć to móc”, móc łączyć pracę zawodową z pasjami i życiem prywatnym
Jestem: kreatywną, zaangażowaną optymistką, analitykiem i poszukiwaczem czegoś unikalnego, czego jeszcze nie ma, nie było i tzw. nisz rynkowych, od niedawna szczęśliwą żoną i krakowianką oraz do odwołania mamą na pełny etat
W czasie wolnym: spotykam się z przyjaciółmi, czytam, bloguję, słucham jazzu, oglądam dokumentalne i biograficzne filmy, wędruję po górach, planuję, układam kwiaty i tak układam sobie życie, aby każda chwila była ważna
Moje credo:
„Sprawy przybierają najlepszy obrót dla tych, którzy potrafią nimi najlepiej pokierować” – Adam Linkletter
Do zobaczenia, usłyszenia, zaczytania!
Monika Kmiecik (Muracka)
p.s. Jeśli chcesz dowiedzieć się szczegółowo o czym bloguję na blogu MARKETING DLA PRAWNIKÓW, przejdź do strony O BLOGU, a jeśli zapytać o coś, bądź po prostu się przywitać przejdź do strony KONTAKT.
autorem mojego portretu biznesowego jest Krzysztof Zaleski