Duże sprawy zaczynają się od małych kroków

Rentowność = business development (BD) by

Zwrot grzecznościowy – jest?

Imię i nazwisko – jest?

Stanowisko, Twoja główna specjalizacja – jest?

Bezpośrednie dane kontaktowe, teleadresowe do Ciebie – są?

Nazwa Twojej firmy, projektu, którym zarządzasz, w którym uczestniczysz, albo grupy, do której należysz – jest?

Aktualne linki do miejsc w sieci gdzie można Cię spotkać – są?

Adres witryny personalnej, firmowej – jest?

Logo – jest?

Nota o poufności i bezpieczeństwie korespondencji – jest?

Dodatkowe ruchome, aktualizowane na bieżąco info w postaci P.S., w którym informujesz o aktualnym temacie jaki masz na tapecie, podajesz tytuł, temat, link do ważnego artykułu dla Twoich Klientów, ważną informację o Twojej firmie prawniczej, albo co u Ciebie aktualnie w firmie się dzieje, co może być istotne dla Twoich klientów, albo dziennikarzy, albo współpracowników – jest?

Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałaś/odpowiedziałeś TAK – gratulacje. Tak trzymać!

Jeśli na większość pytań odpowiedziałaś/odpowiedziałeś NIE lub NIE WIEM…, albo PO CO MI STOPKA…

Zwróć jutro rano uwagę, jak wygląda i jak jest sformułowana Twoja stopka e-mail. Pamiętaj, że ta mała „kropka nad i” Twojej wiadomości do klientów, partnerów biznesowych, współpracowników, mediów, to silne narzędzie marketingowo-sprzedażowe.

Zwróć szczególną uwagę, czy i jak z niego korzystasz.

Pomijanie tego, drobnego wbrew pozorom, elementu z procesu komunikacji z klientem, jest błędem. Odpowiednie przygotowanie, zedytowanie, dostosowanie stopki do identyfikacji marki osobistej, firmy nie tylko tej wizualnej, przetestowanie czy działa poprawnie, wyświetla się poprawnie bez względu czy korzystamy z poczty Outlook, Gmail, Thunderbird, Webmail czy też wiadomości na LinkedIn i innych portalach, za pośrednictwem których prowadzisz kontakt z klientem itp., wpisuje się w model rozwoju biznesu „Human 2 Human”.

Tak, wszystko jest komunikacją.

Stopka e-mail jest narzędziem.

Bezpłatnym.

Wystarczy jedynie chwila Twojego cennego czasu na przemyślenie co na koniec dnia ma wnieść do Twojej komunikacji.

Puste miejsce na końcu maila/wiadomości też jest komunikacją.

Krótka, niechlujna, przekombinowana graficznie, za długa stopka też jest komunikacją.

p.s. nie bój się też o stopkę i jej odbiór zapytać kilku swoich odbiorców, oni wiedzą najlepiej na co zwracają uwagę 😉 Pytamy, analizujemy, sprawdzamy, wdrażamy, aktualizujemy i tak cały czas. Aż nam wejdzie w krew. Nie ważne czy to stopka e-mail czy oferta na obsługę prawną. Bo duże sprawy zaczynają się od małych kroków!


„Marketing dla prawników” by Monika Muracka & „Wizerunek Prawnika” by Beata Ulrych to 2 babki siedzące w marketingu prawniczym, które lubią to, co robią i lubią dzielić się wiedzą. Fiszki z przymrużeniem oka, ale krótkie piłki na temat marketingu prawniczego zupełnie na serio 🙂 Sprawdź TUTAJ jak to się wszystko zaczęło i śledź dalsze nasze odcinki w ramach cyklu #KobietyMarketinguPrawniczego.

Jestem Monika i jestem tu po to, aby wspierać w rozwoju Ciebie i Twój prawniczy biznes. W branży usług prawnych działam z pasją od 2006 r. Moją specjalizacją jest marketing dla prawników.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie z

JEDNO słowo

Przy sobocie, zadanie na poniedziałek 😉
Przewiń do góry

„Żyj chwilą! Chyba, że chwila jest nieprzyjemna, w takim przypadku zjedz ciasteczko”mówił Ciasteczkowy Potwór. A jeśli bardzo chcesz dowiedzieć się jaki jest skład ciasteczka przejdź na wszystkoociasteczkach.pl. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close