Jak skutecznie wystartować w serwisie YouTube?

Wiarygodność = public relations (PR) by

Dzień dobry!

Dzisiaj łapcie ode mnie 3 przykłady prawników obecnych w sieci i korzystających z formy wideo w budowaniu swojej widoczności w sieci i wiarygodności wśród swoich grup docelowych.

  1. Lookreatywni.pl
  2. cyberlaw.pl
  3. GrantThorntonPL

YouTube znajduje się w czołówce najpopularniejszych wyszukiwarek treści w internecie i jest drugą (po Google) wyszukiwarką na świecie. Według porównania amerykańskiej firmy doradczej Forrester jedna minuta filmu warta jest 1,8 miliona słów. Taka ilość zajmuje mniej więcej ok. 3,6 tys. stron tekstu. Warto walczyć o uwagę konsumentów wideo w tym serwisie. To więcej niż tylko platforma, gdzie można zamieszczać filmy – to społeczność odbiorców z całego świata. Co minutę do YouTube trafia ponad 400 godzin filmów. Ale co ważne – sam filmik nie wystarczy. Bez dystrybucji po prostu przepadnie w sieci. Samo wideo jest tylko nośnikiem treści. Warto więc zadbać i stworzyć swój wideoekosystem.

Zastanawiasz się nad wystartowaniem w takiej formie? Koniecznie zajrzyj do centrum edukacyjnego dla twórców – Akademii twórców YouTube, w której znajdziesz materiały edukacyjne, dzięki którym możesz zdobyć specjalistyczną wiedzę o tym, jak nagrywać i edytować filmy oraz zachęcać widzów, by je oglądali.

Zanim zaczniesz realizować swój plan, warto także zapoznać się zupełnie na początek z Wytycznymi dla społeczności, w których są rozpisane podstawowe zasady, dzięki którym YouTube będzie bezpiecznym serwisem, z którego przyjemnie się wszystkim korzysta.

Na koniec zatem podaję link do kursu pt. “Skuteczny start kanału”.

Powodzenia!

 

 

Nazywam się Monika Muracka i jestem tu po to, aby wspierać w rozwoju Ciebie i Twój prawniczy biznes. W branży usług prawnych z pasją od 2006 r. Moją specjalizacją jest marketing dla prawników.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie z

Storytelling rules

Na rynku tym nieprawniczym w marketingu, działaniach PR, reklamie, króluje modny storytelling.
Przewiń do góry

„Żyj chwilą! Chyba, że chwila jest nieprzyjemna, w takim przypadku zjedz ciasteczko”mówił Ciasteczkowy Potwór. A jeśli bardzo chcesz dowiedzieć się jaki jest skład ciasteczka przejdź na wszystkoociasteczkach.pl. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close