Dzień dobry!
Dzisiaj łapcie ode mnie 3 przykłady prawników obecnych w sieci i korzystających z formy wideo w budowaniu swojej widoczności w sieci i wiarygodności wśród swoich grup docelowych.
YouTube znajduje się w czołówce najpopularniejszych wyszukiwarek treści w internecie i jest drugą (po Google) wyszukiwarką na świecie. Według porównania amerykańskiej firmy doradczej Forrester jedna minuta filmu warta jest 1,8 miliona słów. Taka ilość zajmuje mniej więcej ok. 3,6 tys. stron tekstu. Warto walczyć o uwagę konsumentów wideo w tym serwisie. To więcej niż tylko platforma, gdzie można zamieszczać filmy – to społeczność odbiorców z całego świata. Co minutę do YouTube trafia ponad 400 godzin filmów. Ale co ważne – sam filmik nie wystarczy. Bez dystrybucji po prostu przepadnie w sieci. Samo wideo jest tylko nośnikiem treści. Warto więc zadbać i stworzyć swój wideoekosystem.
Zastanawiasz się nad wystartowaniem w takiej formie? Koniecznie zajrzyj do centrum edukacyjnego dla twórców – Akademii twórców YouTube, w której znajdziesz materiały edukacyjne, dzięki którym możesz zdobyć specjalistyczną wiedzę o tym, jak nagrywać i edytować filmy oraz zachęcać widzów, by je oglądali.
Zanim zaczniesz realizować swój plan, warto także zapoznać się zupełnie na początek z Wytycznymi dla społeczności, w których są rozpisane podstawowe zasady, dzięki którym YouTube będzie bezpiecznym serwisem, z którego przyjemnie się wszystkim korzysta.
Na koniec zatem podaję link do kursu pt. „Skuteczny start kanału”.
Powodzenia!